2012. június 30., szombat

YEAHHH!!! :)



sajnos mostanában nincs sok időm gépezni, vagyis ha van is akkor hát mindig elfeljtem, hogy írni is kéne.. : (szóval csütörtökön volt a beiratkozás. Hivatalosan is a Tóparti Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola 9.a osztályába járok. Miután hazaértünk egyből mindenki jelölgetett mindenkit facebookon, meg csináltunk csoportot aztán már így tök jól elbeszélgetünk. Pénteken, vagyis tegnap volt a meccs. Délelőtt még elmentem egyik barátnőmhöz, aztán ott hülyültünk meg filmet néztünk, aztán fél5kor indult a busz pestre. Nagyon izgultam a buszon. 2 és fél óra utazás után fel is értünk, mert hogy a busz 60 km/h-val ment kb. Mikor odaértünk még jobban elkezdtünk parázni. Megláttuk, hogy ők milyen nagyok meg minden. URISTEN.. barátnőmmel tisztára lesokkoltunk. Bemelegítettünk a kicsikkel, és ők elkezdtek játszani. Sajnos elvesztették a meccset, de aztán jöttünk mi. Újból bemelegítés, felkészülés stb.. Először a bulldog kezdett, szóval mi védekeztünk. Nálunk volt 1 csere, aki helyettem védekezésbe fel is ment, nálunk meg kb 10 csere. Jött az első támadásunk, és mivel mindenkinél volt ember,védő ezért én elkezdtem futni a labdával, ja öhm.. én voltam az irányító. Szóval elkezdtem futni a labdával és csináltam egy touch down-t. Mindenki csak nézett, hogy úristen egy lány. Ja ezt elfelejtettem, szóval a másik csapatba csak fiúk voltak és nagyon megvoltak lepődve mikor meglátták a 2 lányt. Anyuék meg a többi szülő ezerrel tapsoltak, nagyon jó érzés volt. Védekezésbe nagyon ügyesek voltak a többiek. És én még vittem 2 touch down-t meg a Dominik 3-at.Szóval összesen az 6. Így hát 36-30-ra megnyertük a meccset. Bár mikor mondták, hogy még 4 perc vissza van, annyira izgultam, az edző is már mindenért kiabált, féltünk, hogy elveszítjük, de aztán szépen kivédték és megnyertük. Furcsa volt, hogy nyert a mi csapatunk 2 lánnyal, 1 cserével és nem rég óta játszuk ezt.Ők meg 15-en voltak, csak fiúk, védő felszerelésbe és már régóta csinálják. Minden nagyon gratulált nekünk. A meccsen volt névreszóló kulacs, tök jó volt. Nagyon nagy sikerélménnyel jöttünk haza, bár az út hosszú volt, mert fél10kor indultunk és fél1 re értünk haza, de nyertünk ! Gratulálok Áginak(center),Dominak,Kornélnak,Balázsnak és Ádámnak! Nagyon ügyesek voltunk. :)

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése