2012. június 3., vasárnap

happy birthday MOM! *



Ma van anyunak a szülinapja. Írtam neki egy verset amit leírtam egy lapra és beletettem egy képkeretbe, hogy feltudja tenni a szobája falára. Délelőtt próbáltam tanulni a függőágyba az udvaron, de nem ment, mert fúj a szél meg minden és bezavart, aztán csináltam neki egy gyümölcs salátát, ami nagyon gusztára sikerült meg kell hagynom. Szóval majd délután fogok tanulni a holnapi fizikára. Muszáj, mert különben 4est kapok. :|| Már csak 2 hét van vissza az iskolából. HURRRÁÁÁÁ! :$ és el se hiszem. Utána már nyári szünet, mondjuk szeptemberbe tuti vissza fogom sírni a régi sulit, de nagyon reménykedem benne, hogy jó lesz fehérváron. A mostani suliból mondjuk összességébe szerintem 10 ember fog hiányozni. : ( Ági,Szilvi,Bogi,Kitti,Laura,Domi,Bence,Barbi és a büfés néni,Regi. :) meg még talán pár osztálytársam akikkel így az utóbbi időbe jóba lettem. De szerintem ezek közül pár emberrel azért fogom tartani a kapcsolatot, majd találkozunk hétvégente, vagyis remélem. :(( na mindegy még nincs itt a sírás ideje, majd ballagáson. :)

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése