2012. június 2., szombat

hugicám!*

... tegnap délután jött hozzánk egyik barátnőm, vagyis a húgom. Azért nevezem így igazából, mert már 11-12 éve ismerem, szóval elég rég óta és olyan, mintha a testvérem lenne. Az a vicces, hogy még a vezeték nevünk is ugyanaz. Szóval elhozta hozzánk anyuja és elmentünk egyet sétálni. Ettünk közbe cseresznyét, vagy meggyet (igazából nem tudom melyiket), és néztük a tájat, beszélgettünk. Mikor hazaértünk ettünk epret, amiért megszenvedtem, mert hát nem szedte le senki se az epret, ezért nekem kellett csak, hogy én allergiás vagyok rá, és ahogy szedtem a levele hozzáért a kezemhez meg a lábamhoz és nagyon viszketett meg tüsszögni is kezdtem tőle, de hát a drága húgomért mindent! A körmömre próbáltunk festeni valami mintát, de nagyon béna lett, vagyis ilyen viccesen szar. Az ő anyukájának ma van a szülinapja, én anyumnak meg holnap lesz, ezért csináltunk nekik ajándékot. Már 11 óra volt, mikor szólt apa, hogy talán fel kéne húzni az ágyneműt, oouh. Miután azzal is megvoltunk, lefeküdtünk. Zenét hallgattunk és beszélgettünk közbe, és Justin Bieberes videókat néztünk, aztán olyan 1óra körül elkezdtük nézni Justin filmjét a Never Say Never-t. Elég sokáig eltartott, mert mikor kikapcsoltuk a laptopomat, akkor már 2:40 volt. Egyből utána el is aludtunk.

Ma reggel későn keltünk, de nem volt sok időnk, ezért nem tudtunk videót csinálni, de majd legközelebb. Megreggeliztünk aztán jött is érte az anyuja, mert mentek fehérvárra. Valószínűleg semmi különöset nem fogok ma csinálni, maximum befejezem anyu ajándékát, meg meg kéne írnom még a 2 hiányzó angol tételt, mert szerdán vizsga. És ma elmegyünk a kedvenc éttermembe, vagyis ami itt van Tamásiba. Ott csinálják a legjobban a tejszínes husit :$ :DDD

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése