2012. július 1., vasárnap

neeeee.....!! : //



Tegnap olyan 5körül jött barátnőm, aztán elkezdtünk nézni egy filmet, de végülis abbahagytuk, aztán kajáltunk és készülődtünk. Kicsit bonyolult volt. Megkértem, hogy sminkeljen ki, erre bármit csinált nekem nem tetszett aztán a végén már azt mondtam, hogy hát oké, legyen tök mindegy. Kis késéssel, de mentünk bulizni. Mondjuk nem olyan volt, mint ahogy vártuk, mert hát lemondták egy csomóan, de azért így is jót buliztunk. Kicsit fáradt voltam, meg minden bajom volt, úgyhogy fél1 körül el is jöttünk. Hazavittük barátnőmet, aztán jöttünk haza. Egész éjszaka forgolódtam, kb.10x felkeltem, alig bírtam aludni. Nagyon melegem volt, és rettentően izzadtam. Mikor már sikerült elaludnom, és nem volt annyira meleg akkr felkelett apa, mert mennünk kellett Mattyra, mert mamám tesójának van a 70. szülinapja. Nagyon unalmas volt az egész, és meleg volt és alig vártam már, hogy jöjjünk haza. Barátnőm pénteken ment nyaralni, és azóta nem tudtunk beszélni, pedig annyi mindent tudnék neki mondani. Holnap végre aludhatok addig ameddig akarok. Juhiii..!! : ))

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése