2012. június 8., péntek

.....IÓ!!!!



Tegnap nem volt időm írni, de ma bepótolom... reggel vagyis 10 órakor elindultunk fehérvárra anyával, de siófokon megálltunk a New yorkernél, mert ballagásra kellett szoknyát venni. (persze mást is beszereztem) Azután mentünk tovább, és fehérváron elmentünk megnéztük a koleszt, ami ilyen szokásos volt. Semmi extra, lány kolesz. Még volt egy kis időnk ezért beugrottunk a plázába, és összetalálkoztam az Inezzel. Ha megszerveztük volna, akkor se lett volna így. Fél 3 körül már ott voltunk a giminél, és készültem, hogy találkozom először az osztályommal. Hát nem annyira volt jó, mint amire számítottam. Már így voltak többen is akik ismerték egymást. Kicsit féltem a vizsgától. Igazából nem volt nehéz, csak különösebben nem készültem rá, ezért nem is annyira tudtam. Megkezdődött az első osztályfőnöki óránk, vagyis 6 ember nem volt ott, szóval még majd lesz 6 új arc. Egy lány nagyon szimpatikus volt, el is kezdtem vele beszélgetni és mellé ültem az "óra" alatt. Hát az ofőnk, vagyis jövendőbeli... egy fiatal, 2 éve végzett az egyetemen, jó fej, föci és töri tanár szóval nekem nincsen vele semmi bajom igazából. Az osztálytársaimmal még mindig nem vagyok annyira kibékülve, de hát ez jutott, majd csak jobb lesz. Kikaptuk a vizsgát és kiderült, hogy ki melyik csoportba kerül, hát én a kezdőbe. De szerintem ez nem baj, mert legalább újból megtanulom az alapokat, és egy év alatt 2 könyvvel fogunk végezni, hogy utolérjük a másik( haladó) csoportot. Miután vége volt, gyorsan siettünk, mert negyed6kor kezdődött a mozi, ugye az osztályommal aztán már 5 óra volt. A hófehér és a vadászt néztük meg,ami nekem annyira nem tetszett + 2 osztálytársam az egészet végig dumálta és már tök ideges voltam. 2 óra után vége, lett és indultunk haza, de Siófokon a mekinél megálltunk és "vacsoráztunk" egyet. Mire mindenkit hazavittünk, már 10 óra volt, és hulla fáradt voltam, meg minden bajom volt.

A mai nap pedig igen egyszerű volt. 11től ha jól tudom, tanári értekezlet van, úgy hogy csak 3 óránk volt, és abból 2 osztályfőnöki és egy töri amiből lealkudtunk 10 percet, szóval 35kor már jöttünk is haza. Délután kifeküdtem napozni, és ÁÁÁÁUHH.. :|| 2től 4ig, kicsit sok idő volt. Magyarul, leégtem. És csak a hátam feküdtem, szóval elől barna, hátul fehér. Mint valami pingvin csak annál fordítva van. :))

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése