2012. június 14., csütörtök

.AKÁCIÓ!!!!

Ma volt a tanárbúcsúztató, ami elég szar volt, mert a 18 tanárból 8 volt ott.. :|| ennyit erről. Aztán kb, nem csináltunk semmit egész nap, vagyis volt a rendőrséről egy nő aki valami írásszakértő vagy mi, aztán írni kellett pár mondatot és akkor abból kitalált valami hülyeségeket, ami csak pár embere volt igaz, a többiekre meg nem és tök az ellentét volt. Aztán fagyiztunk angolon, és fizikáról meg elkéretőztünk és mindenki hazament. A mai napnak sajnos még nincs vége, mert fél5-fél6ig edzés vagyis elvileg nekem külön, mert hogy nem voltam másfél hete és nem is leszek csak meccs előtt és hogy nem tudom, meg kell beszélni, hogy mit hogy csináljak meccsen meg ilyenek. Aztán gyors rohanás haza, átöltözünk és 6kor már az alsós ofőnknél kell lenni, mert szerenádozunk. Utána összevissza sétálunk a városba, egyik várostáblától a másikig, és a végén ofőnk, aztán 10 fele szerintem mindenki hazajön és készülök a holnapi zöld napra. :)) holnap utolsó nap! VÉGREEEEEE : ))

...ja és barátnőmnk csináltam egy emlékkönyvet, vagy nem tudom minek nevezzem, mert 12 éve ismerem és egész nyáron amerikába lesz én meg utána hát gimi, szóval elmegyek ezért így emlékbe. Minden délután azt csinálotam és akkor ma odaadtam neki, és annyira aranyos volt, mert elkezdett könnyezni, és én is majdnem sírtam.. de szerintem majd ballagáson.. :||
xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése