2012. június 19., kedd

Hello, in Dezda! :)  Hétfő: Reggel korán felkeltem, és hajat mostam, aztán még összepakoltam, amit kellett. Apum elment a t-mobile-ba és kaptam sim kártyát az új telómba, úgy hogy már tudom használni. Fél11 fele indultunk el Tamásiból,és a határ előtt álltunk meg. Szlovákia, Csehország és Németország. Fél7re értünk ki, aztán elmentünk a Vapianoba kajálni. Nagyon fáradt voltam, ezért mikor visszaértünk aludtunk is. Kedd: Korán keltem, mert mentünk Frankfurtba. Legfőképpen azért, mert hogy ott van nutella bolt. Utaztunk 4 órát, aztán még tesómmal ilyen hév szerűséggel is, kevertünk a városba, de nutella bolt sehol se. Mint kiderűlt már nincs.:( Ugyhogy ennyi volt. Ettünk pizzát, ami nagyon finom volt, meg volt egy ilyen utcai művész aztán a levegőbe ült. Visszafelé kicsit bajlódtunk a jeggyel, de egy bácsi szerencsére segített, nélküle biztos, hogy még ott bénáztunk volna fél órát. Hazafele is 4 óra, esett az eső, dugó volt. De már itt és holnap shopping.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése