2012. június 10., vasárnap

with my best friend. *

szombat reggel negyed8kor keltem, mert negyed10-re ért be Dorina busza Tamásiba. :) Hajat mostam, elpakoltam stb.. : ) Miután megérkezett Dorcs, elmentünk egyet sétálni. Átvergődtük magunkat a dzsungelen aztán az erdőn. Lement a tóhoz, de esett az eső, ezért vissza fordultunk. Nem volt kedvem megint szerencsétlenkedni, ezért gondoltam menjünk más fele, csak az volt a baj, hogy az az út kicsit hosszabb volt és először azt hittem, hogy el is tévedtünk, de aztán valahogy hazataláltunk. Leültünk a medence partjára, napoztunk. Ebéd után csináltunk egy csomó képet, mint mindig. 4óra körül jöttek ismerőseink és hozták a lányukat, szóval 3an elmentünk újra sétálni, de most más felé. Az erdő közepén láttunk egy döglött kígyót vagy siklót, vagy már nem tudom mi volt, de én így is nagyon paráztam tőle. Próbáltunk cseresznyét enni, de sajnos nem tudtunk mert már túlérett volt. Amikor vittük Dorinát a buszmegállóba nem találtuk a buszt, ezért elindultunk egy másik buszmeghez, de közbe szembe jött velünk a busza, ezért elkezdtük "üldözni" :D és aztán visszament oda, ahol nem találtuk. Na de a lényeg, hogy hazament és nagyon jó nap volt. :) Remélem nemsokára újra találkozunk. :)

Ma elvileg nem csinálok semmit, vagyis törire még kell csinálnom házit, mert a tanár 4db 5ösre és 2 4-esre nem adja meg az 5öst.. :|| Aztán délután valószín elmegyünk fagyizni mert ma 30 éves a fagyizó. :D

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése