2012. június 12., kedd

...ÁCIÓ!!

Kicsit le vagyok maradva, vagyis igazából tegnap is írtam, csak ez a szar minden félét csinált össze-vissza és a végén már kitörlődött.. szóval tegnap megkaptam kémiából,töriből és nyelvtanból az 5öst év végén, ezért elvileg 1 4esem lesz, vagyis még nem tudom pontosan, ez a biosz tanáron múlik. Más érdekes dolog, nem történt tegnap. Vagyis csak, hogy az volt az utolsó hétfő amikor bementem ebbe a suliba. És utolsó hétfő, hogy 7kor keltem. :S Kicsit furcsa volt ezekbe belegondolni. :|
Ma csak 4 óránk volt, szerencsére és azok se voltak megerőltetőek. Elpróbáltuk a tanárbúcsúztató műsort, filmet néztünk kémián és angolon is és nyelvtanon meg mindenki csinált azt amit akart, aztán elbúcsúzott tőlünk a tanár, mert, hogy neki vizsgáznia kell és valószín többet már nem találkozunk vele. Az osztály átlaga irodalomból 4,3 lett, ami szerintem tök jó és nyelvtanból pedig 3,5. Ez se rossz, de jó se. Mondjuk én se vagyok túl jó nyelvtanból, szóval... Ma egész délután barátnőmnek csinálom az ajándékát, mert őt már nagyon rég óta ismerem, és nyáron ő nem lesz itthon és ősztől meg szinte nem is fogunk találkozni, ezért készítek neki, egy kis fényképalbumot, vagyis öhm.. nem tudom elmagyarázni, hogy mit, de azt! : )Másfél hét után elmegyek edzésre, mondjuk csütörtökön ugy se megyek és jövőhéten se, úgyhogy ezt kibírom.. : ))

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése