2012. június 6., szerda

 Ma volt az angol vizsga. Egész nap ezen kattogtam, vagyis minden órára vittem a kis füzetecskémet és tanultam a tételeket meg a párbeszédeteket, aztán végülis nem is volt nehéz. 4-en vizsgáztunk ma, én húztam elsőnek és kihúztam az időjár, évszakok és öltözködés tételt. Igazából mindegyiket tudtam, szóval tök mindegy volt, hogy melyiket mondom el. Azután jött a párbeszéd. Kihúzta a Pityus a bemutatkozó párbeszédet ami abból állt, hogy:
- hello!
- hello!
- my name is istván kocsis.
- my name is orsolya szabó.
- good bye!
- bye.. :DDD
a másodikat én húztam az pedig az volt, hogy körbe kellett vezetnem a házba, hát ez se volt túl nehéz. A 3. feladat a képleírás volt, és én már kinéztem egy plakátot és végül azt kaptam, és azon volt egy csomó kép meg emberek és akkor így beszéltem a városokról meg hogy ki mit csinál a képen, aztán ennyi! Ja és vittem az angol tanárnak egy csokor levendulát, mert mindig mondják, hogy eljönnek hozzánk, mert nálunk van sok és megnézik de már vagy 2 hónapja nem értek oda ezért ez most pont jó alkalom volt, hogy vigyek neki. A mai nap másik nagy eseménye, vagyis még tegnap, hogy ugye van az osztálypénz és akkor nagyon sok megmaradt belőle és anya + ofő kitalálta, hogy az osztály menjen el fehérvárra a plázába nézzünk meg egy filmet a moziba és kapunk még mekis kaját is. És holnap megyünk délután, vagyis hát hogy mi alapból ott leszünk, mert ugye szint felmérő vizsgám lesz. Aztán ma volt mindenféle kavarás, volt úgy hogy nem is megyünk mert nem volt annyi szülő, hogy elvigyen minket, de aztán megoldottuk. Szóval amég holnap a többiek délelőtt lemennek a strandra, addig én koleszt nézek utána ők angol vizsgáznak és én is csak fehérváron, aztán találkozunk velük a plázába mozizunk és majd este 9-10 körül hazaérünk, öhm... végülis jó lesz! :)) Ja igen, valamit még elfelejtettem. Ugye amerikai focizom, és az edzőnk szervezett nekünk egy meccset Pesten a Bulldogok ellen,és most június végén lesz. Tökre örültem neki, vagyis szerintem tök jó. :)
Már novemberbe vettünk egy lámpát a szobámba, amit ma sikerült feltenni, mert a villanyszerelő lusta volt kijönni, aztán barátnőm apukája felrakta. És valószínű a polcok és képek is felkerülnek amiket még szeptemberbe vettünk. :D Időbe!!

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése