2012. június 5., kedd

12.06.05

Az első óra elég vicc volt. Osztálykiránduláson van a föci tanárunk, ezért egy másik tanár (matek) jött be helyettesíteni. Közölte, hogy vagy tanulunk csendben vagy matekot oldunk meg. Ezzel csak az volt a baj, hogy senkinél nem volt semmilyen cucc, úgy hogy néztük egymást 45 percen keresztül néma csendbe. Utána csak szarabb lett, mert van ilyen stréber fal nálunk meg ilyen emlék plaketet kap pár embert, és a mi osztályunkból 3 embert jelölt ki az ofő. Az egyik én voltam. És ma reggel volt tantestületi gyűlés és azon erről beszéltek és akkor eldöntötték, hogy a mi osztályunkból senki se fog kikerülni, mert nem elég, hogy voltunk matek-,nyelvtan-,szövegértés-,magyar-,angol/német-,sport versenyeken meg részt vettünk minden szaron + kitűnőek voltunk mind a 8 évbe, mert "nem népszerűsítettük" az iskolát.. -.-" Eléggé ki voltam bukva, mert viszont olyan ki fog kerülni aki 2-es,3-asokat kap évközbe, de év végén valami csoda folytán 5ös lesz, mert az anyja is tanár.  És gondolom ofőnk se nagyon harcolt értünk, hogy kint legyünk úgy hogy ezzel teljesen elvágta magát nálunk/nálam. Na ennyit erről, aztán csinálunk ilyen tanár búcsúztatót, és írtunk a tanároknak verseket. Én elgondoltam, hogy vagy az angol tanárnak vagy a töri tanárnak fogok mondani másnak nem. Egyik verset se én kaptam, úgy hogy csak ültem ott és néztem és már csak egy tanár volt vissza és 2 gyerek. A volt ofőnk, ötödikbe volt az, neki kellett volna mondani. És gyorsan felszólaltam, hogy én aztán neki nem fogom mondani, mert utálom. Az egész osztálynak kibeszélt amikor nem voltam ott, szóval inkább nem csinálok semmit mint hogy elmondjam azt a verset. Így aztán én maradtam akinek nem jutott, ezért nekem kell majd ilyen bevezető/köszöntő- és lezáró szöveget mondani. Mindegy, jó lesz ez. Az utolsó óránk elmaradt, mert nincs a biosz tanár, úgy hogy hazasiettem. Ma nem megyek edzésre, mert holnap angolból szóbelizek, meg a hajamon egy bizonyos ricinus olaj van, mert mindenki azt mondja, hogy attól sokkal gyorsabban fog nőni a hajam.Hát nagyon remélem, úgy hogy most törölközőbe csavart fejjel ülök és később elkezdek tanulni, aztán majd este be is fonom a hajam, hát ha majd göndören jobban fog kinézni. A suliba nem sokan vették észre mert be volt fonva és sál is volt rajtam, szóval nem volt feltűnő, de gondolom majd holnap észreveszik. OOOUHH.. :||

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése