2012. június 4., hétfő

egyszerűen SZÖRNYŰ!!

Tök jó volt, mert suliba lezárt a fizika tanár 5ösre és a törim is 5ös lesz. Minden oké volt, happy voltam és mentem fodrászhoz hogy vágjon egy KICSIT a hajamból. Én így nem is érzékeltem, hogy mennyit vágott belőle csak akkor mikor 1 óra után felálltam a székből és megláttam, hogy néz ki a hajam. Valami borzasztó volt, a szép hosszú hajam az így eltűnt és lett belőle valami nagyon rövid szar. Ki voltam akadva teljesen, kb. háromnegyed órán keresztűl csak sírtam, mert felkötve is rossz és leengedve még rosszabb. Kész káosz. Pont így beiratkozás és ballagás előtt elrontják a hajam, HURRÁ!! Ezek után fogalmam sincs, hogy hogyan fogom hordani, de holnap veszünk valami olajat amitől elvileg gyorsabban megnő és remélhetőleg szeptemberre már valami normális kinézetem lesz..

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése