2012. június 27., szerda

at home :)*

tegnap jöttem haza Németországból. Az út elég hosszú volt és unalmas. Aludtam, zenét hallgattam és bambultam ki az ablakon. 7,5 óra út után végre hazaérkeztünk. Gyorsan kipakoltam, és mehettem is edzésre. Nem volt fárasztó csak az agyamnak, mert pénteken meccs és 6 tervet megkell tanulni, és mivel én vagyok az irányító így nekem kell a legjobban tudnom őket. Félek a meccstől, vagyis inkább izgulok, mert mi nem vagyunk olyan jók, mint ők, bár kitudja. Úgy volt, hogy ma délelőtt találkozok egyik barátnőmmel fél11-kor, erre felhív 10kor, hogy hát ő most kelt fel és halasszuk el. Na mindegy, de délután találkozom Bogival, aztán fagyizunk, odaadja a bizimet, meg ilyenek. Holnap beiratkozás van délelőtt, úgy hogy megyünk fehérvárra. Már elegem van az utazásból, de hát muszáj menni. És hát szombaton meg az a buli, ami miatt eléggé izgulok, mert félek attól, hogy most azt mondták jönnek persze, aztán szombaton meg nem lesznek ott. Van 10-11 ember akibe bízom, és ők tuti eljönnek de a többi 7-8, hát nem is tudom, de mondjuk nem csak én szrvezem, vagyis nekem csak annyi a feladatom, hogy mindenkinek leírjam üzibe, hogy mikor,hol stb. A helyszínt a zenét barátnőm intézi. Na majd meglátjuk milyen lesz, de nagyon remélem, hogy legalább olyan jó, mint az elöző.

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése