2012. június 17., vasárnap

szerenád,zöld nap, ballagás, bankett..

huhh, hát kicsit el vagyok maradva, mit ne mondjak.. Igazából időm se volt írni,de akkor kezdjük még csütörtökkel.. : ) Szóval este volt a szerenád és egész jó volt. Bejártuk az egész várost mindenhol ugyanazt énekeltük, a Máté Péter- Egyszer véget ér, mert ezt tudtuk a legjobban. Minden tanár nagyon aranyos volt, csináltak nekünk sütiket, ilyen kis szendvicseket, vagy adtak cukorkát stb.. Az osztályfőnökünk adott nekünk pezsgőt és 10 órakor elküldött minket, hogy menjünk haza. Pénteken zöld nap volt, ami igazából nem volt nagy szám, volt tanár-diák meccs ahol a tanárok nyertek aztán délbe volt ünnepi ebéd és mindenki mehetett haza. Itthon a díszítést csináltuk és megkóstoltuk a sütiket. A pénteki nap eléggé unalmas volt. Tegnap reggel hajat mostam korán reggel,aztán ettem valamit csak, hogy el ne ájuljak a ballagáson, utána mentünk be, felöltőztem és suli. Ott vonultunk össze-vissza. Volt ilyen osztályfőnöki óra ahol, mind a 3 ofőnk mondott valamit, abból egy volt siratós. Utána szépen levonultunk az udvarra és elkezdődött a ballagás. Nagyon meleg volt és szürke volt a blúzunk szóval nagyon meglátszott ahogy izzadtunk, ciki! Kaptam valami könyvet, de igazából tök nem értettem egyet ezzel, de mindegy igazából leszarom. Aztán vissza az osztályba, fényképezkedés és jöttünk haza. Itthon a vendégsereg ebéd aztán senki se foglalkozott velem, de nem nagyon zavart mert legalább tudtam foglalkozni az ajándékaimmal. Kaptam a szüleimtől egy fehér iphone 4s-t és egy ipad 3-at, nagyon örültem neki, csak a telefonra számítottam. A tesóméktól kaptam egy Roxy-s bőröndőt, mert jövőre koleszos leszek és hát valamibe kell tenni a cuccot. A többi rokontól, ismerőstől meg pénzt és annak is nagyon örültem. Este 6kor kezdődött a bankett és volt dj. Tök világos volt ezért senkinek se volt kedve táncolni. Jöttek a tanárok is, hát persze ingyen pia mindenkinek kell. A Bogival elkezdtünk táncolni olyan fél9 fele, mert senki más nem táncolt, de a zene tök jó volt. 9kor megint kaptunk egy pohár pezsgőt és utána megint táncoltunk de most már odarángattunk pár embert és szépen lassan mindenki táncolt, aki ott volt. Uristen, nagyon jó volt. Senkit se érdekelte, hogy pl eddig azt az embert  utálta, attól még együtt táncolt vele és nagyon jó volt, de ugy volt, hogy 10kor vége és akkor fél11kor jön az ofő, hogy vége mert hogy ilyen busz vitte haza a többieket és az már nem vár tovább mert az 10re jött. És mindenki  tök szomorú volt, de mikor hazaértünk már elkezdtük szervezni a bankett 2.0-át. Helyet lerendezzük, zenét is, és mindenki fizeti az innit. :) Szóval az osztályommal az utolsó esténk az felejthetetlen volt, nem is gondoltam, hogy így tudnak bulizni.. : ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése