2012. június 22., péntek

kicsit levagyok maradva, mert nem hoztam laptopot németországba csak ipadet meg a telómat és eddig szar volt rajta ez a bloggeres cucc és ma reggel jöttem rá, hogy hogy jó. ÉSZ!!:D szóval szerdán egész nap vásároltunk, és ittunk egy finom jegeskávét a Starbucksban...Annyi jó cuccot vettünk, aztán tegnap is vásároltunk, de már kicsit elfáradtam a végére. Megkértem barátnőmet, hogy hozza el a bizimet évzáróról és kiderűlt, hogy kitűnő lettem! Nagyon örültem, ezért este elmentünk koktélozni tesómékkal, aztán beugrottunk a mekibe az éjszaka közepén. Ma valószínű itthon leszünk, vagyis este megyünk le a folyópartra és nézzük a német és öhm nem tudom milyen meccset! Ja és tegnap vettem Dorinának, Kittinek, Szilvinek, Ineznek, Boginak és Áginak ajándékot! Egy kis szuvenír :)) És most már 100%, hogy lesz buli 30-án, JUHIII!!!:)) nagyon jól tellik eddig a nyári szünet.

xoxo :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése