2012. július 4., szerda

YEAH!!! :d


Bendi. Patrik. Gergő
Eszti, Orsi, Laura
Hétfőn igazából semmi izgalmas nem történt, csak kifeküdtem napozni. Kedden délután elmentem a találkozóra, ami fehérváron volt, és a gimis osztályommal találkoztam. A 33 főből 28-an elmentünk. Beugrottunk  a mekibe, ettünk egy fagyit, aztán elmentünk valami parkba, mindenki bemutatkozott.Elmondta, hogy hívják,hol lakik,mikor született stb... Az az igazság van akinek még mindig nem tudom a nevét. Mindenki minket bámult, hogy mit csinál ennyi gyerek, főleg,hogy így ilyen tök nagy körbe ültünk le. Elmentünk megnéztük a sulit, aztán vissza a parkba és beszélgettünk. Az Eszti nagyon vicces kedvébe volt, és úgy gondolta, hogy az úgy jó lesz ha leönt vízzel. :D Igazából csak a táskám lett olyan(szerencsére) :D 6 fele én visszaindultam a plázához, mert anya ott várt, a többiek meg a buszhoz. Igazából nem volt rossz ez a találkozó, bár lehetett volna jobb is. Elvileg lesz még ilyen találkozó, hát majd meglátjuk,hogy abból mi lesz.

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése