2012. július 13., péntek

álomfejtés!!

Rettentő furcsa álmom volt, vagyis számomra az volt. 3 részből állt, ha jól tudom. Az első rész arról szólt, hogy a Velencei-tóba vagyok és halat akarok fogni.. :D Aztán hirtelen egy bobon ültem, ami tök gyorsan száguldozott lefelé és a végén kisiklott és neki mentünk egy fának. Ezután egy színpadon álltam, előttem több ezer ember és énekeltem. Eléggé érdekes volt, na és az utolsó része érdekel, ami az volt, hogy megakartak ölni, igazából az álomnak ennek a részére teljes mértékben nem emlékszem, csak a legvégére ... szóval, ültem egy kocsiban és elkezdtek lőni, én elbújtam valaki mögé, és így "megmenekültem", aztán álltam egy asztal mellett egy emberrel, aki leakart lőni, és jött 10 öltönyös ember akiknek a kezébe fegyver volt és mindegyik lőni készült. Én becsuktam a szemem, és mondom hát jó, akkor lőjenek, hallottam a durranást, de én még éltem. És vége lett az álmomnak. Elég érdekes és összetett volt. Most, hogy felkeltem rákerestem ilyen álomfejtős oldalon, hogy vajon mit is jelenthet ez. 



"Álmaink jelentése, kiértékelése számunkra nagyon fontos. Ahhoz hogy gazdag és emlékezetes álmod legyen, neked is közre kell működni.Saját magad befolyásolod álmaid, még akkoris, ha azt hiszed ez csak úgy jön. Természetesen két része van az álomnak, hisz valóban a tudatalatid a téged foglakoztató gondokat hozza a felszínre, de hogy megfejtsd őket, relaxálnod kell lefekvéskor."


fegyver


- Mindig agresszivitás. Rád szegezett fegyver: kényszerhelyzet; saját érzelmeid indulataid akadályoznak abban, hogy jobbá váljék közérzeted. Ha Te fogsz fegyvert valakire: bűntudat, szégyen, amitől nemsokára megszabadulsz; felhagysz egy rossz szokásoddal; egyelőre csak haragszol magadra miatta.


gyilkos


- Ha rádtámad: elítéled magad egy szokásodért, gondolatodért; lelkiismereti, erkölcsi probléma; kétségek; esetleg: büntetéstől való félelem. Gyilkolni: ha Te ölsz meg ismeretlen embert: erőfeszítés, a megváltozásra tett kísérlet. Gyilkosságot messzebbről látni: jellemed jó irányba fejlődik; kikerülsz egy káros befolyás alól. Ólálkodó gyilkos, akiről tudod, hogy rád les: szükségét érzed egy változásnak, de nincs erőd hozzá; rosszakarat.





- A TENGER szelídített változata; inkább a múltbeli félelmek emléke.


xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése