2012. július 11., szerda

URISTEEN, már egy hét.. : /

az a bizonyos koccintás éjfélkor.. :D
szóval már egy hete nem írtam. Olyan gyorsan telik az idő, hogy észre se veszem.. :D Hát akkor még a múlt hetet gyorsan elmesélem, aztán a többit. : ) Szóval csütörtökön mentem Inezhez, fehérvárra. Első buszos utam volt oda, de végülis egész tűrhető volt. Miután megérkeztem bementünk a városba, plázáztunk, megnéztünk egy filmet, a Street Dance 2-őt, és nagyon nagyon tetszett. Délután medencéztünk, de hatalmas vihar lett, úgy hogy hamar abba kellett hagynunk. Jó sokáig fent voltunk, igazából azért, hogy éjfélkor felköszöntsem az Inezt, és én legye az első! Éjfél után pár perccel koccintottunk is műanyag poharakkal, és vízzel. :D Délelőtt elmentünk fodrászhoz, és megcsinálták Inez haját, nagyon jó lett. Utána kimentünk a tortáért, de a nő közölte, hogy ő azt hitte, hogy szombaton lesz 6-a és elfelejtette megcsinálni... szóval tök idegesek lettünk, mert hát 50-en voltunk a bulin, és ennyi emberre nem lehet csak úgy venni egy tortát, ezért este 10-re megcsinálta. Délután filmet néztünk, lett új kedvenc filmem, az Elhurcolva. (főszerepben: Taylor Lautner. ) 8 fele elkezdtünk készülődni, és tök hamar kész is lettünk úgy hogy várhattunk egy ideig. Úgy volt, hogy mi fél10re megyünk, a többiek 9-re, de már 9kor lent álltunk az előszobába és ott vártunk Inez apukájára, hogy jöjjön értünk. Egyszer csak halljuk, hogy ilyen tök hangos zene szól az utcáról, kinéztünk és éppen egy fehér limuzin tolatott a ház elé. WOW!*-* Ez aztán az ÉDES16-os buli. :) 2 csaj kiszállt belőle, és Inez apukája, kaptunk pezsgőt, aztán neki vágtunk mi is a pénteki éjszakának. :D Ment egy kört a városba, és a Bakelit pub előtt kitett minket, ahol már mindenki várt, fehérbe öltözve, mert hogy white party volt. :) Először nagyon rossz volt, mert csak pár ember ismertem, de én nem az a típus vagyok aki ilyenkor inkább egyedül ül, hanem mentem és táncoltam meg beszélgettem az emberekkel, szóval jó pár mindenkivel összeismerkedtem. :) A legjobb az volt, mikor Dórival kértünk 1 literes mojitot, 2 szívószállal, amik ilyen 1méter magasak voltak, és felálltunk a székekre, a kancsót meg letettük a földre és úgy ittuk. :D Éjfélkor jött a várva várt torta, ami nagyon finom volt, pedig eléggé izgultunk, de a nénike megoldotta. Fél3ig tartott a buli, és nagyon nagyon jó volt. :) A partyfotók majd nemsokára érkeznek, szóval kiváncsi vagyok rájuk... :D


Tegnap, vagyis kedden elmentem a legjobb barátnőmhöz, Szekszárdra, mert már 1 hónapja nem találkoztunk. Medencéztünk, voltunk vásárolni, kipletyiztük magunkat, és a szokásos dolgok. Nagyon jó volt újra látni. :) Amikor hazaértem rohantam edzésre, ami az utolsó volt. :( Nyáron már nem lesz több, és nem tudom, hogy ősztől tudom-e majd folytatni. Pedig így a végére már nagyon jól belejöttem, és az edzéseknek nagyon jó hangulatuk volt. :( Ma pedig fehérvárra mentem egyik barátnőmmel, a mai nap is jól telt. Sétáltunk, shoppingoltunk és moziztunk.

with my bf. <33


mai nap. :))
Szóval így összegezve, nagyon jól telik a nyár, de iszonyat gyorsan... :)) :$ :(

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése