2012. július 12., csütörtök

olvasás..?! : O


Elgondolkodtat sci-fi és thriller keveréke.
... és A táska, egy szép Vans darab
A mai napra nem terveztem semmit, mert kicsit pihenni akartam. Már ideje volt, viszont nem egészen sikerült. Mert valaki megzavart.... a takarítónő! Akkor kell neki porszívóznia amikor én alszom, vagyis próbálok, szóval felébredtem. A tegnap esti viharból semmi nem látszott meg reggel, ugyanolyan kánikula volt. Ahogy pakolgattam a cuccaim kezembe akadt az egyik könyv amit még elég régen, körülbelül fél éve elkezdtem olvasni, és a feléig jutottam el. Úgy gondoltam, hogy folytatom. Gondolkoztam azon is, hogy újrakezdem elölről, mert nem igazán értettem az elején, de ahhoz túl lusta vagyok. Egész jó ez a könyv, és teljesen belemerültem, de már fájt a szemem és inkább abba hagytam. És most annyira olvashatnékom van, hogy rendeltem 2 könyvet, amit majd elviszek a nyaralásra, mert ott mást úgy se tudok majd csinálni az 50 fokba. Közbe beleszerelmesedtem egy táskába és egy telefon tokba. Most még gondolkozom, hogy megrendeljem-e őket, de lehet hogy megfogom. Nagyon jók, legalábbis nekem tetszenek.
Teljesen fel vagyok dobódva bár nem tudom, hogy mitől. Lehet, hogy a Lili hatása, akit barátnőm szülinapi buliján ismertem meg, és azóta sokat beszéltünk, és kiderült, hogy ő is olyan hülye, mint én. :))

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése