2012. május 27., vasárnap

SORRY (for party rockin' )


hát kicsit zsúfolt volt a hétvégém, ezért csak most kerültem géphez, úgy hogy most írok! :)
akkor kezdjük öhm.. szombat reggel.?! fel keltem és utána egyből indultunk le Pestről Dunaújvárosba barátnőmhöz, Rékáékhoz. Megebédeltünk, utána anyáék visszamentek Pestre mi meg bementünk a városba, és találkoztunk Sárival :) rövidebb "vonatüldözés" után, kiszálltunk a kocsiból és leintettük az ilyen városnéző kis vonatot és felszálltunk rá. Bemutatták nekem a várost, hát nagyon csodálatos volt, aztán levitt minket a Duna partra és ott kellett volna leszállni, de hát mi vissza is akartunk menni, ezért a Réka lebizniszelte a bácsikával, hogy nem kell új jegyet vennünk, hanem visszavisz minket. :D Amikor felértünk, vissza a városba elmentünk fagyizni... caramellás és meggyes fagyit ettem és nagyon nagyon finom volt! :) Utána elmentünk valami játszótérre, de onnan gyorsan is el.. :D "Haza" mentünk, és társasoztunk meg a buborékfújóval szórakoztunk.. Később elmentünk a Park Centerbe, lufiért :) ... Vacsora után elkezdtünk filmet nézni, valami Pompomsrácokat, aztán az Utolsó dalt és közbe fél11-kor még a maradék pizzát megettük négyen. Ja, mert, hogy a Rékának van egy húga a Petra, aki egy évvel fiatalabb, mint mi és neki is ott aludt a barátnője a, Dórika. Eléggé álmosak voltunk, ezért fél12kor elmentünk csicsikálni és egyszer csak felkelek és hallom, hogy a Petráék beszélgetnek. Megijedtem, hogy biztos már tök késő van, erre még csak 7:35 volt, ezért visszaaludtunk 1 órára.. reggeli után haza kísértük a Dórikát és utána elkezdtünk készülődni, mert hogy jönnek anyáék meg minden.. :)) olyan 11 fele meg is érkeztek, még zenét hallgattunk meg körmöt festettünk és elmentünk enni, vagyis mentünk volna, de ahova akartak menni, ott már nem volt hely, ezért elmentünk Kisapostagra, ami olyan 10 km-re volt, kb. Megvolt, hogy ki-mit kér, igazából tök ugyanazt ( csorba leves és fánk) erre azt mondja a pincér, hogy pont az nincs, de csinálnak csak még fél óra. Mondtuk, hogy jó oké akkor kivárjuk, de mi lementünk a Duna partra és sétálgattunk. Mire visszaértünk már jött is a kaja, de sietni kellett mert a Rékának 2-re vissza kellett volna érnie Dunaújvárosba a Parázs Varázsra, mert felléptek. Kicsi késéssel, de ott voltunk. Megnéztük, ahogy táncol az egész egyesület vagy minek nevezzem, szóval így kicsik-nagyok stb.. azután elmentünk ilyen öhm... mit tudom én szóval volt ilyen dodzsem meg kis hullámvasát meg volt egy ilyen olyan, mint egy óriás kerék, csak mikor a tetejére ért akkor így fejjel lefele voltak benne az emberek, és a Rékáék kitalálták, hogy ők erre felülnek, én nagyon féltem, úgy hogy inkább nem, de miután lejöttek rábeszéltek, hogy menjek én is, ezért FELÜLTEM.. huhh.. :$ nagyon féltem.. :$ először csak így körbe-körbe ment aztán így emelkedett és akkor már így fejjel lefele mentünk. Réka így beszélt hozzám, hogy jól vagyok-e,de nem bírtam megszólalni, mert annyira koncentráltam :D De nagyon jó volt így visszagondolva, csak akkor paráztam. :$
Na de mindegy, mert már itthon vagyok. Körülbelül fél6kor jöttünk el, és most volt időm írni. :$ Összegezve jó volt a hétvége és ma GYEREKNAP van és semmi különös nem történt.. : ( holnap PÜNKÖSD hétfő és nem kell suliba menni... HURRRÁÁÁ! :$

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése