2012. május 30., szerda

pink*

ma kompetenciát írtunk.. :||
ilyen országos mérés.. matekból 65 feladat volt, magyarból 6 szövegértés, ha jól emlékszem.. :)) és 4x 45 perc alatt kellett megcsinálni.. szerintem egyszerű volt, bár a matekba voltak olyan feladatok amiket nem értettem, szóval azokat kihagytam. ennek az eredményét majd csak 2013 februárjában tudjuk meg. :|| :DDD de a matektanárunk, még mielőtt elküldenék ezeket a lapokat, ő megnézi és leosztályozza, hogy ki, hogy csinálta meg.. :|| remélem jól sikerül.. :D
a tablónkat kitették a város egyetlen cukrászdájába, mert ott sokan járkálnak ezért választottuk azt a helyet.. :D  ma mi is megnéztük, és hát a keret nekem nem tetszik hozzá, persze én ezt akkor is mondtam, hogy nem lesz jó mikor választani kellett, de a többiek meg: "jóleszjólesz"!! hát nekem ok. :|  holnap megint angol írásbelit írunk, amitől most már nem félek, mert tudom, hogy milyen lesz. :)
ma délután valószínű nem csinálok semmi különöset, szerintem megnézek egy filmet. :D
ja és az osztályfőnököm kiemelte, hogy ma milyen csinos vagyok, szerintem semmi különös, de okéé.. :33

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése