2012. május 21., hétfő

* everybody hate monday!

 #   ééééééés végre itthon! :))  eléggé "hosszú" volt ez a mai nap.. :|| vagyis kezdjük az elején..
amikor reggel felkeltem akkor megláttam, hogy ilyen borongós idő van, de már elterveztem, hogy mibe megyek suliba ezért nem változtattam a terven, ha fázni fogok akkor így jártam, erre kilépek az ajtón és megdöbbenésemre meleg volt !! :oo a kedvemet lerontotta az első órában a biosz témazáró, ami igazából annyira nem is volt nehéz, ha úgy vesszük.. :|| aztán irodalom órán full kiakadtam.. :S azt mondja a tanár, hogy csak összedobtuk a 
házi dolgozatot.. kikérem magamnak!! 10 órát dolgoztam azzal a szaros színjátszással, és még, hogy összedobtam :@@ aztán énekórán megint(!!) megnéztük a Hair-t, mondjuk az osztály nagy része a fizika dolgozatra készült, amibe olyan feladatok voltak, amire senki se számított.. valahogy leküzdöttem azt is aztán laza töri óra / mellesleg a töri tanárt egyszerűen imáádom. I <3 Rózsaanéni.. / órák után egyik haverom haza kisért és azon "versenyeztünk", hogy kit néznek meg többen.. és sajnos ő nyert.. :|| : (( gyors megebédeltem és ettem epret, lesz*rva az eperallergiámat (!!!!!) :S :|| oooolyan finom volt *___* valószínűleg elmegyünk futni estefele barátnőmmel, ha még lesz ereje a zongoravizsga után, jó lenne már kicsit sportolni..

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése