2012. május 31., csütörtök

....

öhm... mai napnak igen nehézkesen néztem elébe, mert még este nagyon fáradt voltam már, ezért korán elaludtam. Ehhez képest reggel a szokottnál korábban keltem fel és fáradt voltam. Ez befolyásolta a mai napomat a suliban. Semmi kedvem nem volt semmihez. Matek órán az udvaron üldögéltünk és minden lényeges/lényegtelen dologról beszéltünk.A  nyelvtan témazáróm nem is lett annyira rossz, mint ahogy vártam, de sajnos így is csak 4es lett. Majd következő órára meg kell csinálnom még feladatokat és akkor elvileg lehet, hogy 5ös leszek év végén. A földrajz tanár nem volt, mint ahogy az ének se, ezért gépeztünk és filmet néztünk. Már majdnem jöhettünk haza, de előtte még gyorsan írtunk egy angol vizsgát, ami a hallásos cucc 3-as lett. Jó hogy mivel mondta egy csávó a szöveget és az alapján kellett volna kiegészíteni, de alig hallottam, hogy mit beszél meg nem is értettem. A másik a rendes írásbeli része az 5ös lett, viszont. Így a szóbelimnek is ilyen jól kell sikerülnie, ami jövő hét szerdán lesz. Na, de még mindig nem lett vége az iskolának, mert még vissza volt egy fizika, hatodik órába. Már kellően nyűgös és fáradt voltam ahhoz, hogy csak bámuljak előre és értelmesen nézzek a tanárra, aki jövő órán feleltetni fog engem. Szóval egész hétvégén tanulhatok, hurrá! Fél 3-ra sikerült hazaérnem, aztán barátnőmmel befejeztük amit holnapra meg kell csinálni ilyen táblát. Semmi kedvem a Würtz- naphoz, de hát kötelező. Arról szól, hogy a nyolcadikasok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése