2012. május 23., szerda

* már szerda?! :)


# és már megint szerda.. :D
gyorsan telnek a napok.. :| a hétfőn megírt fizika dolgozatom 5ös lett :$ huhuuuuu!!!! örültem nagyon a fejemnek és még a fizika tanár, azt mondta, hogy akár 5ös is lehetek év végén, ha felelek... monodm ok, akkor majd javítok..mondjuk már semmi kedvem sincsen tanulni, de jó mindegy legyen..:| volt 2 rajzunk, vagyis csak akart lenni. :D második óra elött 2 srácot bezártak a terembe(véletlen), a haverjuk meg a kulcsos izébe beletett ilyen drótokat, hogyha jön a tanár akkor ne tudja kinyitni az ajtót.. ez vicces is volt, addig amég nem jött a tanár.. és hát persze nem tudta beledugni a kulcsot ezért kellett hívni a karbantartót.. ja de közbe a 2 srác akit bezártak a terembe azok kimásztak az ablakon.. az utcára és visszajöttek a suliba, csak meglátta őket egy tanár.. huhaa(!!!) alakul.. a lényeg a lényeg, hogy végülis bevallották, de mentek az igazgatóhoz és kifizettetik velük az egész(!!!) ajtót.. x'ddd :DDD szerintem nem kellett volna felfújni, de mindegy.. :| angolórára nem vittem cuccot mert már 3 hete csak filmet nézünk erre ma angoloztunk... párokba kellett ülni és ilyen párbeszédeket mondtunk fel.. nem volt túl nehéz, azthiszem.. :D utolsó órán szövegértést írtunk és nem tudtam, hogy a csalagút melyik 2 szóból áll össze.. :|| pedig már mentem is benne és huhh... -.-" addig eljutottam, hogy alagút, de az már nem jutott eszembe, hogy CSATORNA.. :DD szóval végülis jó volt a mai nap, csak holnap nyelvtanból tz-t írunk és ezen múlik, hogy év végén hányast kapok.. :|| :SSS ajjjjh.. :((

xoxo:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése